plan pracy- prośba o poradę

W tym miejscu możesz przesłać pytania o temat lub plan swojej pracy dyplomowej lub magisterskiej. Możesz także przesłać gotowy plan z prośbą o komentarz i rady.

plan pracy- prośba o poradę

Postprzez irenka » 6 cze 2010, o 20:39

Witam! Piszę pracę licencjacką na temat "jawność informacji Krajowego Rejestru Sądowego w kontekście jawności informacji publicznej". Studiuję na wydziale zarządzania - specjalność administracja w wymiarze sprawiedliwości. stworzyłam plan, ale nie bardzo jestem do niego przekonana, a może zmienić coś w tytule pracy ? no i nie mam koncepcji na część metodologiczną może ktoś ma jakieś pomysły
1.Zarządzanie
1.1.Istota zarządzania, nowe trendy w zarządzaniu
1.2.style i funkcje zarządzania
1.3.rola informacji w procesie podejmowania decyzji
2.istota jawności informacji
2.1. pojęcie jawności informacji
2.2. źródła informacji
2.3. definicja i funkcja informacji
2.3. Krajowy Rejestr Sądowy
2.4. Informacja publiczna
3.Metodologia badań
3.1. problem badawczy
3.2. przedmiot i cel badania
3.3. hipotezy badawcze
3.4. metody badawcze
4.analiza wyników badań
4.1. wnioski
irenka
Vogon
Vogon

Re: plan pracy- prośba o poradę

Postprzez Slawomir Wawak » 8 cze 2010, o 16:23

Temat jest typowo prawniczy. Dlaczego w pierwszym rozdziale piszesz o zarządzaniu? W rozdziale drugim przydałoby się pewnie mocniejsze zaznaczenie prawodawstwa w tym zakresie. Można nawet ten rozdział podzielić na 1) aspekty prawne, 2) informacja i jej funkcje (oczywiście tytuły do dopracowania). Rozdział 3 wygląda dobrze, tylko że nie do końca wiadomo co tam będzie badane, bo nie wynika to zupełnie z wcześniejszych rozdziałów.
Aby wybrać co badać, w tym przypadku musisz zastanowić się gdzie będziesz robić badania.
Sławomir Wawak
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Zobacz bazę ponad 30 000 cytatów z książek o zarządzaniu!
Slawomir Wawak
Moderator
Moderator

Postprzez irenka » 10 cze 2010, o 17:38