Brak koncepcji (wydzielone z: Przykładowe prace magisterskie)

W tym miejscu możesz przesłać pytania o temat lub plan swojej pracy dyplomowej lub magisterskiej. Możesz także przesłać gotowy plan z prośbą o komentarz i rady.

Brak koncepcji (wydzielone z: Przykładowe prace magisterskie)

Postprzez sylaveiro » 7 sie 2011, o 21:30

Witam,

jestem studentka 3 roku i przygotowuję się do pisania pracy inżynierskiej ale niestety nie mam koncepcji na temat pracy, nie wiem na czym się skupić w kwestii przeprowadzenia analizy, badania w przedsiębiorstwie. Praca będzie z zarządzania jakościa (TQM)
Część teoretyczna nie stanowi wielkiego problemu ale praktyczna jest dla mnie sprawą ciężką.

Badania będę prowadzić najprawdopodobniej w Bosch Polska.

Może ktoś pisał prace inżynierska z jakości właśnie i mógłby służyć mi pomocą.
Niestety promotor nie pokazał mi żadnej już zrealizowanej/obronionej pracy jak to robią inni, więc nie mam bladego pojęcia jak to ma wyglądać.

Może ktoś mógłby przedstawić mi swoja pracę o w/w tematyce...chodzi oczywiscie o część praktyczną.

Za wszelką pomoc dziekuję.

Ps. przeglądałam forum, różne 'problemy'' ale niestety nie wiele mi to wyjaśniło:(.
sylaveiro
Vogon
Vogon

Re: Brak koncepcji (wydzielone z: Przykładowe prace magisterskie

Postprzez Slawomir Wawak » 8 sie 2011, o 06:38

Na forum są linki do przykładowych prac. Co konkretnie jest dla Ciebie problemem w części praktycznej?
Sławomir Wawak
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Zobacz bazę ponad 30 000 cytatów z książek o zarządzaniu!
Slawomir Wawak
Moderator
Moderator

Postprzez sylaveiro » 14 sie 2011, o 18:36

do części praktycznej mam przejrzeć dokumentacje jakości w firmie, mierniki jakości do procesów, jaki proces jaki miernik , coś z metodami i narzędziami kontroli jakośći, Takie rzeczy haslami rzucił mi promotor ale niestety bez konkretów i jakoś ciężko w ogóle pomyśleć nad tą częścia praktyczną i nie wiem jak bardzo ma się to do TQM...