Wybranie tematu pracy magisterskiej

W tym miejscu możesz przesłać pytania o temat lub plan swojej pracy dyplomowej lub magisterskiej. Możesz także przesłać gotowy plan z prośbą o komentarz i rady.

Wybranie tematu pracy magisterskiej

Postprzez madzzzia4 » 5 gru 2011, o 21:13

Witam,
Jestem studentką ostatniego roku Zarządznia, specjalizacja: rachunkowość i zarządzanie finansami.
Muszę wymyślić temat pracy magisterskiej. Na promotora nie mogę liczyć. W przyszłości chciałabym pracować w banku i chciałabym pisać o czymś co przyda mi się w pracy w banku. Nie bardzo wiem w którym kierunku mam iść. Kredyty(jakie?), Lokaty(jakie?), inwestycje (jakie?).
bardzo proszę o pomoc. Będę wdzięczna za zinterpretowanie przykładowych tematów.
Proszę też o sugestie czy pisanie o bankowości będzie odpowiednie i czy może mi się to przydać w przyszłości. Myślałam także o tematach związanych z praca w biurze rachunkowym, ale myślę, że bliższa będzie dla mnie bankowość.
madzzzia4
Vogon
Vogon

Re: Wybranie tematu pracy magisterskiej

Postprzez madzzzia4 » 7 gru 2011, o 20:14

Zastanawiam się nad tematem: Kredytowanie budownictwa mieszkaniowego na przykładzie banku X.
Nad bankiem jeszcze muszę się zastanowić i nie wiem czy brac tylko jeden bank pod uwagę czy lepiej porównać kilka. Ułożyłam taki plan:

Rozdział I.
Charakterystyka kredytów 
   1.1 Pojęcie, funkcje i rodzaje kredytów 
   1.2 Ogólne zasady i warunki udzielania kredytów 
   1.3 Pojęcie oraz ocena zdolności kredytowej 

Rozdział II 
Ryzyko kredytowe 
   2.1 Pojęcie i rodzaje ryzyka kredytowego 
   2.2 Zarządzanie ryzykiem kredytowym 

Rozdział III
Zabezpiczenie zwrotności kredytów 
   3.1 Weksel in blanco 
   3.2 Poręczenie wekslowe 
   3.3 Zastaw 
   3.4 Przewłaszczenie na zabezpieczenie 
   3.5 Blokada środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych 
   3.6 Hipoteka 

Rozdział IV 
Oferta kredytów miekszaniowych w banku X
   4.1 Rodzaje kredytów mieszkaniowych udzielanych przez bank X
      4.1.1 Kredyt mieszkaniowy